Inspirational




Grondwerken

Sommigen van jullie zullen wel gemerkt hebben dat het hier maar stilletjes was en er nauwelijks tot niets gepost werd. Wel, het was ook vakantie voor ons en te mooi weer om binnen voor de pc te zitten. Maar dat betekent niet dat we stilgezeten hebben!

Na onze deugddoende reis naar Ibiza kwamen we nog eens in ons huisje en het bleek dat de vlinders het er ook aangenaam toeven vonden. Ik vond wel 12 vlinders wanhopig fladderend aan de ramen om buiten te geraken.



 Jammer genoeg hebben er een paar zieltjes het niet gehaald.


Ze zaten zelf tot op de zolder. 

Nadat ik ze allemaal de vrijheid heb gegeven heb ik de trappen een goeie sopbeurt gegeven en terug ingepakt. Doet wel deugd na die centimeters stof op elk mogelijk oppervlak.


Terwijl ik me hiermee aan het amuseren was -ahum- was mijn ventje buiten bezig aan het controleren tot waar de putten juist kwamen. We vinden warempel een tweede deksel onder de grond.


Het lijkt juist of de maan onder de grond zit :)


Aangezien hierop onze living komt moet de put helemaal gevuld worden met puin en dat betekent dat we de put helemaal moeten openbreken.


Deze week hebben we het grof geschut ingezet.


Heel de achterbouw moet uitgegraven worden zodat de aannemer de fundering kan leggen en gieten. 






Hier gaan we nog wel eventjes zoet mee zijn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...