Inspirational




Flea market

Er was nog eens een rommelmarkt in Oostende dus moest ik toch eens gaan kijken. Gene vette, veelal rommel maar ik heb toch deze 2 dingen gevonden voor amper 3€.
There was a flea market in Ostend so I had to take a look. Not so great, mostly junk but I found these 2 things for just 3€.


Ik heb geen kinderen of zo maar ben wel een liefhebber van houten speelgoed omwille van het eenvoudige design.
Although i don't have children, i'm a lover of wooden toys because of their simple design.


Van deze vondst ben ik ook wel blij, supergoedkoop (ocharme 1€) en de juiste soort kitsch :)
Op goed geluk ben ik met zilverpoets te weer gegaan om te zien of ik het kon opblinken en hoe meer ik wreef, hoe blijer ik werd. Het dekseltje en de groeven zijn voor een andere keer want na een dik 2u wrijven werd ik het wel beu.
From this find, I am quite happy, super cheap (only € 1) and the right kind of kitsch :)
At random, I started using silver polish to see if I could polish and the more I rubbed, the happier I became. The cover and the edges are for another time because after 2 hours I was tired of it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...