Inspirational




Weekendje Amsterdam

 
Een weekendje Amsterdam om ons wat te ontspannen, alhoewel we kilometers hebben gelopen en we toch weer moe thuis kwamen :)
 
's Morgens bij het ontbijt in het hotel konden we van dit uitzicht genieten, een ideaal begin van de dag!
 
 
Een paar dingen waar mijn ogen op vielen omwille van vorm, kleur, ontwerp, enz.
 


 
 
 
Een aanrader voor tweedehandsliefhebbers! Van de straatkant lijkt het niets speciaals maar ga naar binnen en je komt in een paradijs terecht!
 

De grachten, uiteraard, met de toch wel erg scheve huizen als je er begint op te letten.
 


 
Mijn favoriet, de Bazar! Lekker eten, leuk interieur en zeer snelle bediening. De Bazar in Rotterdam vind ik toch mooier qua inkleding maar dan nog, super gezellig hier.
 





 
Niet zo'n fan van Heineken :)
 
 
De interieurs van de metrostellen waren allemaal beplakt met grafische printen van kunstenaars, geen metrostel was dezelfde. Ik zat toevallig in deze metrostel die ik dan ook de max vond.
 

 
Dit adresje wil ik jullie toch niet onthouden, ik heb er geen foto's van maar vond het een heel origineel winkeltje zoals ik er nog geen tegengekomen ben eigenlijk. Neem maar eens een kijkje op hun site: The Otherist. Je bent er fan van of niet. Wel een beetje prijzig, het was ook meer binnengaan om alles eens te bekijken en te 'ooh'en en 'aah'en om dan weer naar buiten te gaan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...